28 Mayıs 2010 Cuma

Sevgili günlük. vol.5

Evet önemli olan iç güzelliktir lakin hepimizin güzellik anlayışı bambaşka olduğundan dış güzellik de bir yere kadar önemlidir. Saç, baş, makyaj, üst, baş...
enim erkek arkadaşımın saçıyla ilgili bir sorunum var ki komik. Sevgili sevgilim saçını her farklı kestirdiğinde karşıma farklı bir Çağlar çıkıyor. Gülmeyin ben ciddiyim. Bir buçuk senedir bu böyle. Ama bu sefer birlikte olduğumuz süreç içerisindeki en kısa saçıyla karşımda ! Vesikalık çektircem bahanesi sıcaklarda bastırdı ya saçımı kısaltayım düşüncesiyle berbere giden sevdicek o benm çok sevdiğim keçi sakalını da kesip sadece bıyık bırakıp (!) eve geri döner. Akşam telefondaki muhabbet ise şöyledir,

- ya aşkım ben kilolu muyum ?
*evet, sadece göbüşün var ama ben onu seviyorum.
-kilom olsa da beni seversin dimi ?
*hayır sevmem.
- yaaaaaaaaa.
* şaka şaka. iyi de yakın zamanda kilo almadın ki sen ilk tanıştığı zamandan beri göbeğin var.
-tamam aşkım.

Heh işte ben bu tamam aşkım olayına tav oluyorum. Tamammış. Cevabını benden iyi bildiğiniz şeyleri sorup da kendinizi iyi hissedeceğiniz cevaplar duyamayınca trip atmayın lütfen. Ben sizin poh poh periniz değilim ki. Ego pombanız hiç değilim.

Sevgilim de olsa birşeyler benim istediğim gibi olmayınca çemkiriyorum. Doğal hakkım bu benim. Hayır yani ben seviyordum saçlarını onların arasında ellerimi gezdirmeyi. Sakalını kaşımayı falan da seviyorum. 20 senelik evli elini eteğini her zıkkımdan çekmiş adamlar gibi bıyık bırakmak da ne demek ? Evet aşkım o gün diyemedim ama sadece bıyık seni hafif kilolu gösteriyor. Bıyığı kes demiyorum babyface olunca da bikaç yaş küçük gözüküyorsun.

PuCCa'nın dediği gibi, "ben aşıkken insafsızım tatsızım." valla aynen öyleyim !

p.s : PuCCa'dan bahsedip de kitabından bahsetmemek olmaz, lakin onu böyle bir kısacık bir not olarak düşmek değil de uzun bir yazı yazmak istediğimden ötürü kitabı okuyup sindirip yazmak istiyorum.

Herkese iyi hafta sonları !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Üşenmeyip yorumladığın için teşekkürler. (: