11 Mayıs 2010 Salı

sevgili günlük vol.2

Sevgili günlük, haftalık her ne zıkkımsan.

Perşembe günü eve gidip rüya gibi başlayan tatilim Tekirdağ'a dönmemle son buldu. Her zaman olduğu gibi. Gel gör ki öyle dolu dolu ve yorgun 3 gün geçirdim ki.

Eve gidince kek yapıcam börek yapıcam mutfakta şov yapıcam kendi kendime gaz veren ben süper kek ve börek yaptım. Uzun zamandır mutfağa bu konularda girmiyordum, (Malumunuz burada fırınım yok, bir de ikinci öğretim olunca okuldan gelip de yemek yapmaya haliniz de kalmıyor.) formumdan düşmemişim herkesin söylemi bu. (:

Çocukluğum boyunca basketbol ve voleybolla amatör olarak okulda olduğum sürece ilgilendim. Amma velakin sol bacağımda olan kronik rahatsız nedeni ile sporsal faaliyetler pek de istediğim halde gitmedi üzülerek bıraktım hepsini zamanında ama hep içimde kalmıştı. Çoğu insanda olan, ben yapamadım çocuğum yapar inşallah temmenisini 10 yıl bekletemem diyerekten kardeşimi basket okuluna yazdırdım. Tüm hafta sonumu bununla uğraşarak geçirdim. İlk antremanında hocasının, aferimleri, yetenekliymişsin sözleri havada uçuşunca kendimi pek mi mutlu hisseettim açıkcası, sanki bana söyleniyormuş gibi. (:

Okulumuzun bahar festivalleri bugün itibari ile başladı. İlk günün saçma sapan programına gitmedik. Yarın "Gece Yolcuları" var. Gidicez ama izler miyiz bilemiyorum. Zira aylardır yaptığımız tatil planını gerçekleştireceğiz pek sevgili prenses prenses, sevdiceği oorhan, sevgilim ve ben 2 günlüğüne Şarköy'e gidiyorum. ( Allah'ım nolur son dakika bi aksilik çıkmasın yoksa ağlarım. ) Ve bu sefer de anneme nereye gideceğimi söyledim. Hem de ayrıntılarıyla. Şarköy'e gideceğimizi bir iki gün konaklayacağımızı biliyor. Çağlar'ı sormadı, o sormayınca ben de söylemedim ama anlamıştır heralde. (:

Deniz Baykal istifa etti bugün, kayıtlara geçmesi baabında yazıyorum sevgili blog. Apolitik bi insanım, yorum yapmam, daha doğrusu yorumlarımı blogumda paylaşmam. Siyaset meydanı değil benim blogum aaa.

Bu arada aklıma gelmişken, 3.köprü kimin planı ya da kimin düşüncesiyse o köprü bir bütün halinde onun götüne girsin.


İyi geceler. Mucuk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Üşenmeyip yorumladığın için teşekkürler. (: