11 Şubat 2013 Pazartesi

Özet geç! vol.2

Nbr?
Baya zamandır "özet geç" başlığıyla bir şeyler yazmıyormuşum diyecektim ki zaten daha önce 1 tane yazmışım. Allah beni kahretmesin.
Ya ne güzel her gün yazma işine girişmiştim iyi de olmuştu -bence- ama yemin ederim son bir aydır acayip yorgun hallerdeyim. Düzeni hala oturtamadım ya ona canım sıkkın.
Neyse.
Sana anlatacak o kadar çok şey var ki aslında nereden başlasam bilmiyorum ama kısa kısa özetler geçmeye çalışacağım.

*****
Melodram'ın Happy Box projesi!

Yakın zamanda keşfettiğim ama blogunu çok sevdiğim Melodram bu projesinde 22 bloggerın istedikleri kutuları arzu ettikleri şeylerle doldurup bir blogger arkadaşa hediye etmesini planlıyor. Birilerine hediye almayı çok seven ben tabii ki bu etkinliğe katılmadan duramazdım. Daha eşleşmeler gerçekleşmedi çünkü böylesi daha heyecanlı. Kutuları doldurup martın 5inde eşleşmeler için tekrar Melo'ya bağlanacağız :) Erkek bir blogger çıkarsa ne yaparım ya dedim önce ama ufaktan kutunun içini doldurmaya başlayınca öncelik olarak hem bayanın hem erkeğin kullanacağı şeyleri almaya başladım. :) Kimle eşleştiğimi öğrenince de ekleyeceğim birkaç şey daha olacak tabii ki. Ama bir itiraf hemcinsim bir blogger çıkarsa tabii ki kutum daha güzel olacak.
Çok heyecanlı di mi?
:)


*****

Nasliii'nin hediyelerini ben kaptım!

Son dönemde makyaj bloglarına taktığımı biliyorsun. Gerçekten makyaj blogu içini kaliteli ve güzel yapanların sayısı gerçekten çok az. Nazlıcan'da o nadide arkadaşlardan. Blogunun 1.yaşı için Evoria ile bir çekiliş yapmıştı. Hediyeleri görünce aha didim istiyorum! İçinde gerçekten merak ettiğim ve kullanıp memnun kaldığım ürünler de vardı. İstediklerimden biri olan Essie'nin ojeleri benim oldu! Renkleri nasıl güzel hem de hepsi de en sevdiğim tonlarda! Simlilere çıldırdım!

Evoria'a gerçekten teşekkürler. Paket çok sağlam elime ulaştı. Birçok blogta görmüştüm sponsor firmanın hediye kargoları çok kötü halde sahibine ulaşıyordu. Benimkisi gayet güzel kutulanmıştı. :)

*****

Şimdi bir itiraf.
Ben bu yazıya pazar günü başladım. Az önceki kısma kadar yazıp normalde hiç yapmadığım bir şeyi yaptım, yazıyı kaydettim evdeki başka işlere güçlere giriştim. Akşama tamamlarım dedim eee ne de olsa sana bir önceki postumda "birkaç saat sonra uzunca post gelebilir." diye not düşmüştüm. Seni kaldırmak olmazdı, yazı tamamlanmalıydı.
Ama öyle olmadı.
Whatsapp'ta Aylin ve Didem bebeklerimle grubumuz var. Didem yazdı. Kızlar ben kötüyüm ev arkadaşım çekim için Konya'ya gidiyor biriniz gelebilir misiniz? Aylin bebetonun işi uzak olduğu için eee benim de iş Şişli'de Didem'n evi Nişantaşı'nda olduğu için hemen hazırlandım ve gittim.
Sohbet, muhabbet dedikodu derken açıkcası hasta arkadaşımı bırakıp da sana yazmak olmazdı.
Ama sonra dedim ki "bak ne kadar şanslısın, hastayım beni yalnız bırakma cümlesini kurup seni evine çağıran arkadaşın da var her an her yazdığını okuyan da."
Oradan bakınca belki bunlar sana ufak ve saçma gelebilir ama benim için çok önemli şeyler bunlar.

*****

Şimdi bir daha takvime baktım da mayıs ayına gerçekten çok var.

*****

Bumerang!
Bak şimdi burası önemli.
Bumerang'tan mail geldi. VIP bloglarımızdansınız diye. Bu vakte kadar hiç bakmadım, hiç ilgilenmedim bloga reklam alma olayına. Bumerang'a üye olan blogger kardeşler bana bir ses edebilir mi?
Cuma gününe kadar olumlu ya da olumsuz cevabımı yetkililere bildirmek istiyorum. Çıksın aradan.

*****

Yazıya ara verip de tekrar yazmaya çalışınca böyle oluyor işte, insan toparlayamıyor.
Kafamı ve cümleleri toparladığım da gelip tekrar başını şişiririm olur mu?
İyi geceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Üşenmeyip yorumladığın için teşekkürler. (: