21 Şubat 2013 Perşembe

Ama Efes benim için hep özel.

Nbr?



Çok süper değil de ne? (:


Bilirsin Galatasaraylıyım. Amma velakin söz konusu basketbol olduğunda anlam veremediğim bir şekilde Efes Pilsenli bir insanım. Ah pardon Anadolu Efes. Söz yıllarda basketle olan ilgim gittikçe azaldı sadece maç sonucu ne olmuş bunu bilecek kadar bilgi edinirim. Hafız Galatasaray - Efes maçı olduğunda "efes kızı" diye takılır durur. :)

Lise 2de okulun götürdüğü  -yanılmıyorsam Euroleague maçıydı- maça son dakikaya kadar izin alamayıp, izin aldığında da evden KEREM TUNÇERİİİİİİİİİİİİİİ diye koşarak çıkan bir ergendim ben.
Kerem konusundaki ergenliğim hala devam eder.
Ne var canım hepimizin bir celebrity crush'ı vardır, benimki de o.

Bu arada en son ne zaman basket topunu elime aldım, hatırlamıyorum iyi mi?

Hadi iyi geceler sana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Üşenmeyip yorumladığın için teşekkürler. (: