13 Mart 2013 Çarşamba

Kişisel blog yazmanın kötülüğü hayatına uzaktan bakmak zorunda olan fesat insanların olumsuz bir şey yazdığında sevinmelerini, sevinmeleri yetmediği zevkten sayılamayacak kadar bol köşelere sahip olmaları.

Nbr?
Gene sana anlatmaları aksattım gibi lanet olsun özel sektöre işte.
Neyse.
Mutsuzum ama bunu buraya uzun uzun yazmaya gerçekten halim yok, belki başka zaman. Bilmiyorum.
Mutsuzluktan ölünmediğini bir kez daha deneyimledikten sonra tedavi şekli olarak Türkçe popa sarmakla hata ettiğimi düşünüyorum.
dgfndlgndlkgn
Ben iyi değilim beni buradan al.

Öptüm. Gene gelirim.

8 yorum:

  1. bu aralar herkesin ruh hali böyle demek ki webam

    YanıtlaSil
  2. Biliyo musun, ne çok işle kişiyle uğraştın, ben burda bunalmış halde bu yazını okuyunca birden güçlü hissettim kendimi.Ben yıllardır aynı zırvalarla başedmezken,aslansın boşver vız gelir bize

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen hep güçlüsün Sev.
      Sana kıyasla ben kendimi güçsüz görüyorum.
      :)
      Boş vermek bizim işimiz.

      Sil
  3. Mutsuzken uzak durmam gereken listem var kafamda..mutsuz olmazsam mutlu olduğumu nasıl anliycam diye polyanaliklarim bide

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      Ne güzel.
      Aslında bunu benim de yapmam lazım. Mutsuzken uzak durmam gereken insanlar var.
      :)

      Sil
  4. halbuki gülümsemek çok yakışır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana mı?
      Sana daha çok yakışıyor bence.
      :)

      Sil

Üşenmeyip yorumladığın için teşekkürler. (: