24 Mart 2013 Pazar

Pazarları evde oturulmaz.

Nbr?
Umarım sen böyle bir pazar gününde hala daha evde oturmuyorsundur benim gibi.
Hava da birkaç saat öncekisi kadar güzel değil gibi biraz kapattı mı kendini ne. Ama olsun cumartesi evden çıkmadıysan -benim gibi- pazar sakın evde oturma bence. Sonra tüm hafta afakanlar basar mazallah.

Bu ara akıllara zarar bir halde "to do list"ler yapıyorum. Abarttım gibi ama olsun. Fotoğraflarını çekip sana göstermeyi düşündüm ama sonra eline çok fena dalga malzemesi vermek istemedim. klfdngdkngdkjgnd Orta boy bir not defterimin 3-4 sayfası bunlarla dolu. Önceki "to do list"ler gibi bir tarafımda patlamasına izin vermemek adına daha yapılabilitesi yüksek şeyler yazıyorum ki tümünün kenarı tik'lerle dolabilsin. Fena da gitmiyorum hadi.

Pazaar pazar başını daha fazla şişirmemek adına kaçıyorum, yine gelirim.
Öpçük.

6 yorum:

  1. Sen=Ben :D To do list olayına ben de taktım bu ara, beni anlatıyormuşsun gibi hissettim birden :)

    YanıtlaSil
  2. bugün ben de dışarı çıktım
    yok öyle bir şey
    pazarları dört duvar arası haramdır

    bileklerim ağrımasa kemiklerim sızlamasa benim de defter tutacağım çok liste varda ayaküstü yazma alışkanlığı edinemedim birtürlü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyleydim, inat ediyorum artık yazıyorum. Unuttuğumda değil de yazılı olarak listeyi bitirmek için naza getiriyor galiba beni. :)

      Sil
  3. Bence şanslısınız ya. Hani to do list yapıp o kadar şey bulmak da sıkıntıdan kurtulmaya şansınızın olduğunu gösterir :)

    YanıtlaSil

Üşenmeyip yorumladığın için teşekkürler. (: