30 Mart 2010 Salı

saat 5

-Sabahın 5i olmuş benim diziydi animeydi damarım tuttu ki sorma gitsin. Ne zaman vize ya da final haftasına sayılı günler kalıyor benim canım bunları aşeriyor. Sorumsuzluk abidesi oldum yeminle dersler konusunda ona şaşırıyorum.

-Planlarımın arasında pazar günkü derbi hakkında yazı yazmak vardı ama hava şartları evden çıkmaya müsait olmayınca ve evde digitürk olmayınca elimde patladı. En ufak şakayı kaldıracak halim zaten kalmadı.

-Şu kontörden kuruşa geçiş olayı var ya fena götümüzde patlayacak. Biz ki değişimlere açık bir toplum değiliz. Bakınız Türk lirasından 6 sıfır atma olayına.

-Kesin bir karar aldım, bu hafta eve gidince laptopu evde bırakıcam. Bu böyle gitmez.

-Son olarak, bir çok kişi biliyordur ama ben de yazayım ; http://bubirsakadegildir.com/ desteklerinizi esirgemeyin.

iyi sabahlar. ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Üşenmeyip yorumladığın için teşekkürler. (: