12 Mart 2010 Cuma

içsel haykırışların dışsal pöykürüşü

Kedilerdeki "mart" sendromunu anlıyorum da insanlardaki, mart geldi heyo bahar geldi, olayını hala anlamış değilim.
Bunun sebebi sanırım ilkokulda hani sınıfta en arkadaki kocaman uzun panoya asılan mevsimler ve aylar tablosu. Mart aynı ilkbaharda gören arkadaşlar hala daha bunu böyle sanmakla birlikte her güneşi gördüğünde çoşmaktalar. Oysa ki unutmayalım ki mart kapıdan baktırır kazma kürek yaktırır canlarım ciğerlerim. jsfdkjfhdgdfgdlk.

Şu haftanın ne kadar boş ve anlamsız geçtiğini, bunlar yetmezmiş gibi bir de üstüne bu hafta sonu burada olacağımı ve en fanası sevgilimi çok özlediğimi biliyor musunuz ?

Bu aralar çok uzun zamandır görüşmediğim arkadaşlarım benle iletişime geçer oldular. Aradan uzun seneler geçmiş olmasına rağmen herşeyin bu denli güzel olması süper.

Uzun zamandır görüşmediğim arkadaşlarımın yanı sıra bir de uzun yıllardır arkadaşım olup bu ara mesafe koyduğum insanlar var. Çelişkilerle doluyum dimi ? (:

Bazen birşeyleri düzeltebileceğimi bildiğimiz halde karşı taraftan bekleriz ya, karşı taraf da aynı şey bizden beklendiğini bildiğimiz halde inatla düzeltmeyiz ya hatalarımızı, sorunlarımızı işte o zaman illet oluyorum.

Başkalarını üzmemek adına "yapmadığım şeyler" beni git gide daha çok üzüyor.

Ve ders çalışmayı her ertelediğim gün kendime daha fazla kızıyorum.



İyi hafta sonları. (:

p.s. Ces, özledim seni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Üşenmeyip yorumladığın için teşekkürler. (: