24 Ağustos 2009 Pazartesi

Sosyal mesaj verme telaşı. jfdljslkjslsf

Kendinde en sevdiğin özelliğin ne deseler " Elindekilerle yetinme." derim sanırım.
Buna şükretme, kaderine boyun eğme gii adlandırmayın çünkü bahsettiğim öyle bişey değil tam anlamıyla.
Bazen çoşup hep fazlasını isterken bile elimdekilerin kıymetini bir an bile unutmadım.
Eninde sonunda o istediklerimde vakti geldiğinde ben çabalasam da çabalamasam da oldu zaten.

Neden bunu yazdım ?
Çünkü şu sıra görüyorum ki en yakınlarım bazen sevgilim, bazen dostum, bazen ailem bile elindekilerle yetinmeyi bilmiyor bu da beni deli edebiliyor.
Size tutup şu popüler kitap "Secret"tan alıntılar yapmayacağım ciddiyim ama bir şeyi çok istediğiniz de oluyor sadece sabredin ve sabrederken elinizdekilerin kıymetini unutmayın.


Bu haftaki sosyal mesajımı da verdim mutluyum.
ahahaha.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Üşenmeyip yorumladığın için teşekkürler. (: