12 Ağustos 2009 Çarşamba

Neler var.

Şu son bir senedir en çok istediğim şey yeni bir laptoptu ve dün bu istediğim gerçekleşti. Peki sonucunda ne mi oldu ? Sinir sistemim alt-üst bi durumdayım. Bütün gece uğraş, indir yükle kur modunda geçti. Bunları yazarken saat 12:07 ve sadece 2gb'lık müzik arşivimi yükleyebildim. =/
Ben ki sırf bu işlerden dolayı nefret ettiğim için bilgisayarına format atmayan ben nelerle uğraşıyorum. Ama azmettim bugün bitecek bu iş.

Bunun dışında neler var.
-Geçen hafta stajım bitti ama stajdan daha zor olan staj dosyasıyla uğraşmak kaldı başımda. BİRİ BANA YARDIM EDEBİLİR Mİİ ?!
-İş arıyorum.Malum Eylülün son haftası okulum açılıyor ve o vakte kadar ufak tefek işlerde çalışabilirim diye düşünüyorum. Aslında cv'si az da olsa güzel işlerde çalışmış bi deliyim ama kimse sanırım 1buçuk ay için beni güzel bir işe almaz o yüzden ufak, günü birlik ya da haftalık işler arıyorum. Aklınızda olsun ( Sanki blogumu milyonlar okuyor ahahaha )
-Meleğimin doğum gününü kutlayacağız bu hafta cumartesi. Erken kutlamak zorunda kaldık hafta içine denk geliyor diye ve evet ben hala hediye almadım. uf.
-6 ay 2 gün oldu. Çok kısa bir zaman dilimine yılları sığdırabildiğimi düşünüyorum ve bunu yıllara yayıcağımı biliyorum. Ç <3
- Şimdi baktım. Öss yerleştirmeleri açıklanmış. Keşke bay Ç'ye pazartesi yaptığım süpriz gibi o da bana bi süpriz yapabilseydi şu öss'de ama sağlık olsun. Zaten okuyorsun 2. bir atraksiyona gerek yok.
-Günlerdir telefondan, mp3den müzik dinleme eziyeti yaşıyordum resmen müziğe hasret kalmışım. Şimdi keyfim yerinde.
-Babamla yaşamak zor değil ama annemi çok özledim. Tatilini bitirip gelse bir an önce keşke.
-Bronzlaşmış insanlardan hoşlanmamamın sebebi benim bronzlaşamamamdan dolayı değil yapay esmerliği sevmememdendir bu kadar basit. ( cümlede kaç tane "m" var ? adkaşdkadşlad )
-20 yıllık yaşantımın en güzel yazını geçiriyorum çok ciddiyim.
-Şuan bilmem kaçıncı kere Coldplay dinlerken bir kez daha tekrarlıyorum " Tanrı bu adamları lütfen korusun."
-Sabah kahvelerine artık ara vermeliyim diye düşünüyorum şu ara midem pek iyi değil.

Şimdilik bu kadar.
Mucuk (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Üşenmeyip yorumladığın için teşekkürler. (: