14 Ağustos 2009 Cuma

Seda artık daha pembe.

İnsan saçıyla ilgili bişey yapmadan önce değil 2, 8-10 sefer düşünmeli arkadaş. En azından ben böyle yapmalıyım. Bugün bir kez daha anladım.
Efenim bilenler bilir geçen sene şubat ayında çoşup saçlarımı abuk bi şekilde kestirip sonrasında da alt tutamlarımı pembeye boyamıştım. ( Hayko Cepkin benden kıskanıp mavi yapt o dönemler dkjfsfksjdkfsflks ) Gel gelelim pembenin her tonunu saçımdaki o enseden inen saçlarıma yaptım. Sıkılmak ne kelime pembe olmak beni haddinden fazla mutlu etmişti. Veee dün akşam. Sıkıntıdan mıdır işim gücüm yok ondan mıdır bilemiyorum dün akşam meleğime giderken oriel aldım pembe saç boyamı da aldm gittim. Ne mi yapıcaz ? Üstteki tutamları açıp saçlarımı öne aldığımda daha güzel bi görüntü yaratıcaz. Yani düşüncemiz buydu. Ama tabii biz orielle açma işlemini pek düzgün becerememizden dolayı boya kafamda bi türlü tutmadı. Neyse Seda yarına halledersin diye yattım. Uyku tutar mı sabahın köründe uyanıp saçlarımı tekrar açtım ! Kopucaklarını bile bile bunu riske aldım ama kopmadılar. Boyadım tutmadılar, tekrar boyadım ağla zırla ama nerdeee saçımda bi aksiyon yok. Tekrar meleğime gittim. Hee unutmadan bundan önce telefonda bi 10 dk sevgilime ben saçlarımı mahvettim kestircem diye ağladım.aksdslfksldsk. Meleğim, kuaföre gidelim dedi kalktık gittik. Kuaförde bişiler yaptı ama sonuç benim için hüsran. Pek umduğum gibi olmadı ama saçlarım ölmesin diye 15 gün beklemek zorundayım. Kendimi teenagerlar gibi hissediyorum. Bi tarafı süper, bir tarafı soluk.Hem de süpe soluk afsdkfjlkjadlf.
Velhasıl kelam 3 kuruş az vereyim amaaan kuaförde gördüm ben yaparım diyip de evde herşeyi denememek lazımmış. Ben bugün bunu öğrendim.

şldjlfjalkadads.
MUCUK.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Üşenmeyip yorumladığın için teşekkürler. (: