22 Mart 2015 Pazar

Sürekli Lorde dinlediğim, elimde birkaç tane yarım kitap olmasına rağmen oflaya poflaya Masumiyet Müzesi'ni bitirdiğim (ilk 300-350 sayfa ruhumu teslim ediyordum resmen o nasıl bir sıkıcı kitaptır ya) ama buna rağmen d&r'ın online sayfasında kendime süper bir liste yaptığım ve hobi olarak sürekli Londra'ya uçak bileti yaptığım günlerden merhaba.
Mart ayı boyunca hiç tiyatroya gitmediğimi de 2 gün önce fark ettim. Zaten bu sezon ayda 1 oyuna gitmeyi huy edindim. Ne yalan söyleyeyim o yokken yeni bir şeyler çok cazip gelmiyor zira beğenirsem tekrar onunla gitmek/izlemek istediğimde (filmde ve tiyatroda genellikle böyle oluyor çünkü) ben daha önce izlediğim için O çok yanaşmıyor.
Tüm bunların yanında çalıştığım yerdeki saçma sapan olaylar tam hızıyla devam ediyor. Bazen "artık daha şaşırtıcı ne olabilir ki?" derken gene bizi şaşırtacak bir şeyle karşımıza çıkıyorlar. Şahane insanlar gerçekten gjdjkgdkjgd.
Her pazartesi daha sağlıklı besleneceğim diyip salı günü kendimi saçma sapan yerlerde öğle yemeği yerken bulmak gibi hayat bu ara. Anlayacağın değişik bir şey yok.

Ps. Lorde'dan Ribs ve Buzzcut Season dinledikçe de beni hatırla. Öptüm.

4 yorum:

  1. uzun bir aradan sonra geri dönüş yapman iyi olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Hemen dinliyorum <3
    Yaa sağlıklı beslenme sürekli motivasyon ve sabır isteyen bir iş, onu anladım. :I

    YanıtlaSil

Üşenmeyip yorumladığın için teşekkürler. (: