24 Ekim 2011 Pazartesi

İyi değilim.
Son bir haftadır olanlar, üstüne dünkü deprem.
Ne şehitler arasında tanıdığım var ne Van'da.
Ama sosyal medyada saçma sapan şeyler yazanlar vardı. Görünce insanlığımdan utandım.
Terör yanlısı ya da sempatizanı değilim. Van Belediye Başkanının günler önce yaptığı şeyi de bilmiyordum. İlgilenmiyorum. Ama orada insanlar kötü halde, insanlar ölüyor. Bunu göre göre hala daha "oh olsun, ölsünler gebersinler." yazanlar var. Size neyin kafasını yaşıyorsunuz diye soramıyorum bile. Siz belki farkında değilsiniz ama insanlığınızı bi yer öldürmüş, gömmüşsünüz ve acıdır ki farkında bile değilsiniz.

Utanıyorum.
Sizinle aynı ortamda soluk aldığım için. Sizinle aynı dili konuştuğum için, ve bir çoğunuzla aynı şeye inandığım için.


---

Kim bunu diyen insanlar derseniz bu link yardımcı olur : tıktık.

Ayrıca depremle ilgili her türlü yardım, bilgi, destek için : http://yalnizdegilsinvan.wordpress.com/





4 yorum:

  1. Gece uyuyamadım ya. Uyku girmedi gözüme.

    Dayanamıyorum artık ben. Duyarsız kalamıyorum. Hüngür hüngür ağlayasım geliyor. Ağlıyorum.

    Allahım güç kuvvet ver, dayanma gücü ver şehit ailelerine, depremzedelere, hepimize.

    YanıtlaSil
  2. Seni çok iyi anlıyorum Leah.
    Dün akşamdan beri ben de öyleyim.
    Kafamı dağıtmaya çalışıyorum olmuyor.
    Allah herkesin yardımcısı olsun.

    YanıtlaSil
  3. duyarlı bloggerım benim.. çok tatlısın!

    YanıtlaSil

Üşenmeyip yorumladığın için teşekkürler. (: