4 Nisan 2011 Pazartesi

Bizim ofis.

Aslında ne zamandır bizim ofiste olanları anlatmak isteyip de geri çekiliyorum.
Hele son 1 haftadır öyle alengirli şeyler oluyordu anlatırken biraz detay vermek gerekiyor bu da çalıştığım yeri ifşa etmek anlamına geliyor bunu da istemiyorum.
Son bir haftadır dönen dedikodunun, kavganın, olayın haddi hesabı yok.

Mesela şu yazımda ufak da olsa bahsettiğim geoit, herkesin arkadaşında konuşma konusunda o kadar usta ki bu dalda oskar verilse her sene alır.
Çıtır desen cin olmadan adam çarpma derdinde ama geçen pazartesi öyle şeyler oldu herkes onun -sorriii ama- ne mal olduğunu öğrendi.

Uzun uzadıya yazayım dedim konunun uzunluğu ve saçmalığı ile kimseyi bunaltma Sed diyip geri durdum bu kadarcık kısmını da her buraya baktığımda geoitle çıtırın mallıkları aklıma gelsin güleyim diye not düştüm.
Siz de işte vakit bolluğundan okuyorsunuz ne de iyisiniz.
(:


2 yorum:

  1. çıtır'ı merak ettim .) -her ofisde mallıklar, dedikodular olur. -ben, hemcinslerimin beni çekemediklerini dişi bebeklerimden duyuyordum .)

    YanıtlaSil
  2. Ofisle ilgili bir şeyler ara ara yazarım. Çıtır yazımda da belirttiğim gibi akıllı geçinmeye çalışan salaklardan.
    Sen öyle diyince düşündüm acaba beni de çekemeyen var mıdır diye.Yok canım.
    Yoktur.
    (:

    YanıtlaSil

Üşenmeyip yorumladığın için teşekkürler. (: