20 Kasım 2009 Cuma

gözü kör olasıca vizeler.

Öbür üniversiteleri takip etmedim ama sanırım en kötü vize takvimine ait okul benim okul. Namık Kemal Üniversitesi; selam olsun sana.
Sınav takvimini hazırlayan ve okuldaki en sevdiğim hoca olan Hüseyin hocamın savunması süperdi : Sizi düşündük çocuklar. Bayramda ders çalışmış olursunuz.
Şöyle ki sınavlarımız 23 kasımda başlıyor. 25 kasım 01 aralık arası bayram tatili 02 aralık - 06 aralık arası sınav. Evet hafta sonrası sınavlarımız var !
Sınıfta hatta ve hatta okulda şu son 10gündür aynı espri dönüyor; Hocam ders mi çalışalım el mi öpelim ?
Sınav vakitlerinin en kötü yanı fotokopiler. Fotokopilere verdiğimiz parayla ciddiyim bir aile geçinirdi ya. Ahaha.
Pazartesi günü kazık soruları ile ünlü pek sevgili Özlem hocamın "yönetim ve organizyon" sınavı var. Hatunun ne denli kazık soracağımı bildiğim halde zerre umrumda olmadığı gibi inatla başka sınavlara çalışıyorum. Allah sonumu hayretsin.
En kötü şeylerden biri, alttan dersimin olması. Sırf hoca değişikliğinden dolayı sabahın 8 buçuğunda ders tekrarına gidicem. ( 8 buçuk sabahın körü demeyin nolur, 2. öğretim olup gece 11de dersten çıkınca sabah 8 buçuk sabahın körü oluyor. )
Zorlu, uykusuz, stres dolu, bol neskafeli haftalar beni bekliyor.
Kolay gelsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Üşenmeyip yorumladığın için teşekkürler. (: