18 Ekim 2009 Pazar

Haber Paketi.

Sanırım bu vakte kadar Galatasaray'lı olduğumdan daha önce hiç söz etmedim. Fırsat olmadı sanırım. Evet, Galatasaray'lıyım ( Alkışları duyar gibi oldum bi an. sjfdlkjfldg)
Futbola olan ilgim şu son 2 senedir her ne kadar istesem de eskisi kadar içli dışlı olamamakla beraber değil maç izlemek maç günlerinden bile bihaberim. Geçen cep telefonuma gelen mesajla bu laneti kırmak istercesine Galatasaray haber paketine üye oldum. Dıt bıt gelen mesajlara karşı takmlara mensup arkadaşlarım ve dersi bölmemle hocalarım sinir olsa da ben halimden acaip mutluydum. Taa ki yarım saat öncesine kadar. Son gelen mesaj:

Yeterli kontorünüz bulunmadığından haber paketi üyeliğiniz iptal edilmiştir.


Uzun lafın kısası durum bundan ibadet sevgili blog.

Canım sıkıldı. Bişeyler hep engel oluyor içimdeki futbol aşkıma.

Neyse artık bikaç gün sonra kaldığım yerden devam ederim ben de haber paketine ne yapayım. ödgfhdkghjfkg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Üşenmeyip yorumladığın için teşekkürler. (: