2 Şubat 2009 Pazartesi

happy.!

İki haftalık final maratonundan çıkmış bünyenin uzun zamandan sonra yazacağı ilk pozitif yazıya HOŞGELDİNİZ !

Hergün 1 sınavın olduğu yetmezmiş gibi bir de '' ergenlik çağına'' dönüp saçmalayan Seda'nın cidden silkelendiği ve kendine geldiği gün bugündür ! (:

Kendimde olumlu değişimi geçen pazartesiden beri hissediyorum.Eee herşey adım adım oluyor. Abartılı, ağdalı mutluluklar değil gerçekten beni mutlu eden insanlık için küçük, benim için büyük şeyler yaşıyorum !

Aşkın mevsimi bahardır ama şu sıra çok fazla aşk kokluyorum. !

Olmasını inatla beklediklerim beklediklerimi malesef bırakamadım. Ve sanırım sonsuza kadar benimle olacaklar. Olsun, gene de mutluyum.

Şu yaşıma kadar hep etrafımdakilerin mutluluğu için kendini yırtan benin, ne kadar doğru şeyler yaptığının bir kez daha farkındayım. Ben mutsuz olsam bile karşımdakinin ruhunda mutluluğu görmek beni mutlu ediyor. Bu nasıl bir manyaklıktır ?! ben de bilmiyorum. Kimisi bu duruma '' saçmalıyorsun SEDA !'' diyor. Olsun demek ki ben saçmalamayı da seviyorum demek ki. Unutmayalım ki sarhoş olmadan mütemadiyen saçmalamak da bir sanattır. (:

Hikayeler yazıyorum gene yaşanan her olayın sonuna.Hepsinin de sonu mutlu sonla bitiyor. Eskiden yaptığım gibi... '' Mutlu sondan sonra ne olacak ? '' diye de düşünmüyorum.

Fosforlu mutluluk saçıyorum. Bunu çok yoğun hissediyorum. Ne mutlu bana ! (:


HERKESE İYİ HAFTALAR !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Üşenmeyip yorumladığın için teşekkürler. (: