11 Şubat 2009 Çarşamba

eskilerden.

'' Sana iki tane çocuk doğurdum !
Birinin adını hayal kırıklığı, dierininkini acı koydum... Dizimde uyutuyorum onları hergece... Hergece başlarını okşuyorum yavaşça... Koynuma alıp ısıtıorum senin yerine... Ne yalan söyliyim seni tercih ederdim onlara... Evlat sevgisi başka diyorlar ya yokmuş öyle bişey... Anladım zamanla... Bizim meyvelerimiz bu kadar oluyor işte... Aşk çocuğu falan fazla gelirdi zaten bize.... Çocuklarımı da alıp gidiyorum büyüsünü çaldığın, içimden çekinmeden bi parça kopardığın, o kirli şehre...Ben bile inanmıyorum ya kirlenmemiş denizlerde yüzebiliceğime... İnanmıyorum ya kanımın kesiliceğine... Ama olsun denicem yinede.... Bu senin söylediğin o lanetten çok öte... Ne sen çıkmaz sokaksın ne ben o her daim son güleni oynayan kadın! Bu sadece kirli bi hikaye.... Kalbimin en temiz haliyle... HOŞÇAKAL. ''


Ben yazmadım.
Yazan kim, pc'me ne zaman kaydettim hatırlamıyorum da.
Şuan sadece tek hissettiğim kendimden o kadar fazla şey buldum ki şu kadarcık paragrafta paylaşmak istedim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Üşenmeyip yorumladığın için teşekkürler. (: