20 Temmuz 2011 Çarşamba

Erkek Dedikodusu !

Kitapla ilgili ikinci postum.
Yavaş yavaş okumama rağmen bitti kitap !
Çıkması için o kadar sabırsızlanıp çabucak bitince insan üzülüyor tabi.

Kitabı bitirir bitirmez Frençoma mesaj attım.
Tek kelime ile kitap İÇTEN !
Şatafatlı cümleler yok. İçinde senden benden bir şeyler var. İçinde dedikodu var. İçinde imrenilen bir dostluk, kıskanılan bir ilişki var.

Kitabın başında testi çözünce Pera çıktım ama kitabı okudukça Deren olduğum anlaşıldı. (:
Pera ile Deren'n dostlukları cidden kıskanılacak cinsten.
Deren'n nazlanmaları, Cem'n sabrı Pera'nın delilikleri derken tam bir yaz kitabı.
Bol dedikodulu. Erkeklerin okuması gereken kitaplardan ayrıca. Odun sevgilisi olduğu için dövünen arkadaşlara duyurulur ! Hatunlar nelerden hoşlanır kitap sayesinde çok iyi öğrenirler ! (:

Kitabın sonunda aklım tabi ki Pera da kaldı !
Ona neler olacak merak ediyorum !

Biraz daha bi şeyler yazarsa kitaptan tüyolar vermekten korkuyorum. O yüzden yazıyı kısa kesmek istiyorum. Okuyun, okutturun kitabı.

Ps. Benim pandam tam bir romantik olmasına rağmen kitabı okumasını isteyeceğim. Gerekirse zorla okutturacağım. Sebebi de bana kalsın. ehemehe. (:


11 yorum:

  1. hahaha webacım! beğenmene ne kadar sevindim anlatamam. senin için derin, dışın pera bence:)
    öperim çok çok!

    YanıtlaSil
  2. Aahahah tespit doğru valla Frençoomm ! (:

    YanıtlaSil
  3. Kitabı okumam lazm hemen merakta kaldım :)
    Bloguma beklerim
    www.lovesfromfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Oku oku.

    ps. Şu an bloguna bakıyorum. (:

    YanıtlaSil
  5. kitabı tam şu an bitirdim ve ben de bu kitapla ilgili bir yazı yazıcaktı oleey harika! :)

    YanıtlaSil
  6. Tatlım sen ikiside ol french'in dediği gibi. Biraz derin biraz pera!! :))

    YanıtlaSil
  7. Tamam o zaman TB ! Sizin dediğiniz olsun. (:

    YanıtlaSil
  8. ben de okuyacağım :) elimdeki kitap bir bitsin :)

    YanıtlaSil
  9. Oku oku. (: Beğenirsin umarım. (:

    YanıtlaSil
  10. merhaba weba, ben yeni takpçin :)
    kitabı da çok merak ettim. ilk fırsatta alıp okuyacağım ve sevgili kişiye okutacağım. umarım işe yarar, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba Goşemef ! (:
    Kitabı sen ve sevgilin okuyunca haber ver tepkilerinizi merak ediyorum ! (:

    YanıtlaSil

Üşenmeyip yorumladığın için teşekkürler. (: