23 Eylül 2009 Çarşamba

yaz.

Ve benim için yaz bitmiştir arkadaşlar.

Yarın Tekirdağ’a kayıt yenilemeye gidiyorum. İlk haftanın boş geçeceğini bile bile sadece artık evdekilerde bunaldığım için erkenden gidiyorum.
Şimdi dönüp baktığımda hayatımdaki en güzel yazın bu yaz olduğunu söyleyebilirim.
Tatilde hiç yapamacağım bir çok şeyi yaptım.
Bir gurme gibi seçici ve herkesin yemeğini yemeyen sevmeyen babama yemeklerimi yedirebildim mesela.
Hayatımda ilk defa 15gün evde tek başıma kaldım !
Babam en yakın arkadaşımın doğum gününü evde kutluyoruz sanarken ben, bir yanımda en yakınlarımı bir yanımda sevgilimi alıp sabahın bilmem kaçına kadar Taksim’de dolandık, mesela.
Kendi evimde kendi odamda kendi yatağımla sevgilimle uyuyabildim.! Bunu değeri paha biçilemez.
Hayatım ilk defa bir arkadaşımın evinde 2 gece kaldım.

Hayatımdaki en güzel ve en özel yazı geçirdim ve yaz benim için “yarın” bitiyor.

P.s : Laptopu götürmeyeceğim için bi süre kendi iradem ve isteğimle nete girmeyeceğim. Geldiğimde blogları okumaya devam. (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Üşenmeyip yorumladığın için teşekkürler. (: