22 Ocak 2009 Perşembe

geçikmeli doğum günü yazısı.

Öncelikle mutlu yıllar bana.
Sonrasında hatırlayan hatırlmayan, kutlayan - kutlamayan herkese teşekkürler.
20.yaşımın geride bıraktığım 20 yılın en güzel yaşı olmasını dileyerek giriyorum.
Aldığım kararlar, bozduğum sözlerle ve biraz daha büyüyerek ilerliyorum.
Bu yazıyı bile neden yazdığımı tam olarak bilmezken aklımdaki soru işaretlerini artık arkamda bırakıyorum.
Hayatımın her evresinde olan, zaman zaman varlıklarını hissettirmeseler de gene de yanımda olduklarını hissettiren, bir de varla yok arasında gidip gelen herkese şu yaşıma kadar bana kattıkları ve benden aldıkları için de teşekkür ediyorum.

herkesi, herşeyi iyi- kötü bütün olanlara rağmen tüm kalbimle seviyorum.

2 yorum:

  1. geç kalındı belki ama, suçum yok. sadece; tanımak için geç kalmış olabilirim (:
    iyi ki doğdun! mutlu senelere.

    YanıtlaSil
  2. of çok geç gördüm. rezilim. =/
    çok teşekkür ederim. (:

    YanıtlaSil

Üşenmeyip yorumladığın için teşekkürler. (: